7 Dagen – 7 Kg Minder (Komkommer Diet)

Komkommer voor gewichtsverlies.
Komkommer Voordelen.
Komkommer is goed voor je lichaam, omdat het het organisme zuivert, het stimuleert de stofwisseling en reinigt de darmen, en maag-darmkanaal. Deze groente neemt het overtollige water weg,en het is aan te bevelen voor degenen die volledig willen ontgifting, vooral als de dagelijkse voeding ingeblikte en hartige gerechten bevat. Sommige mensen gebruiken zelfs komkommer voor het reinigen van het gezicht en acne.
 
Dit dieet duurt 10 dagen en alles wat je hoeft te doen is beginnen met het gebruik van bepaalde voedingsmiddelen in je dagelijkse voeding. Met dit dieet kun je 7 kg verlies. Aangezien het dieet is gebaseerd op de komkommer die je kunt eten wanneer je maar honger hebt.
Komkommer dieet voor een dag:
1.Ontbijt
-2 Hardgekookte eieren
-1 komkommersalade
2.Snack:
-5 Pruimen of 1 grote appel of perzik 1 (minder dan 200gr)
3.Lunch:
-1 Sneetje geroosterd tarwebrood met een bak komkommersalade
Ingrediënten voor komkommer dieet salade: 400 gr komkommer, 200 ml karnemelk of yoghurt naar keuze, zout en verse ui.
Voorbereiding: Schil en snijd de komkommer in kleine stukjes. Voeg zout toe en meng goed tot het zout volledig is opgelost. Voeg karnemelk of yoghurt en meng voorzichtig. Voeg de ui toe,en serveer.
 
4.Snacks:
-Cucumber shake
Ingrediënten voor Komkommer Shake: 1 komkommer, 1 appel en een handje vol gewassen spinazie
Bereiding: Doe alle ingrediënten in de blender en voeg wat verse gember toe – meng goed. Drink het terwijl het vers is, want als je het laat staan voor later, zal het zijn helende eigenschappen verliezen.
Komkommer bevat vitaminen en mineralen, rijk aan vezels, magnesium, ijzer, calcium en vitamine C, E en B, dat is de reden waarom deze shake zo perfect is voor je.
5.Diner:
-Fruit Naar keuze (300 gr) ..