Hij werd gebeten door een giftige spin. Kijk wat er gebeurt als hij erin prikt. DIT IS TE BIZAR!

HIJWERDGEBETEN

Hij werd gebeten door een giftige spin. Kijk wat er gebeurt als hij erin prikt. DIT IS TE BIZAR! 

Ook werd er eerder in Engeland een 2-jarig jongetje gebeten in zijn hand

De hand van een 2-jarig jongetje uit het Engelse Bishop Auckland is twee dagen verlamd geweest nadat hij was gebeten door een spin die zich verborgen hield in een tros bananen van de Aldi. De giftige spin beet hem thuis in zijn vinger.

Zijn rechterhand „zwol op als een ballon”, vertelt Kellie Bright, de moeder van Evan Waters, aan The Sun. Hij moest twee dagen in het ziekenhuis blijven.

Bekijk hieronder de beelden: (niet voor gevoelige kijkers)