Meteen naar de inhoud
Home » Boze passagier vertoont aanstootgevend gedrag – de vrouw achter de incheckbalie neemt de ultieme wraak

Boze passagier vertoont aanstootgevend gedrag – de vrouw achter de incheckbalie neemt de ultieme wraak

  • door

Deze vrouw die bij een incheckbalie werkt op een luchthaven in New York, verdient absoluut een prijs voor de manier waarop ze met deze vervelende klant is omgegaan! Voor iedereen die met boze klanten te maken krijgt, dit is voor jullie!

Een volgeboekte Southwest Airlines vlucht werd geannuleerd vanwege onveilig weer. Een baliemedewerker boekte de vluchten van een lange rij benadeelde reizigers om.

Plotseling baant een boze passagier zich een weg door de rij. Hij gooit zijn ticket op de balie en zegt: ”IK MOET mee met deze vlucht, en ik reis alleen BUSINESS CLASS.”

“De medewerker antwoordt: “Het spijt me, meneer. Ik wil u graag van dienst zijn, maar ik moet deze mensen eerst helpen. Daarna weet ik zeker dat we een oplossing kunnen vinden.”

De passagier is niet onder de indruk.

Hardop, zodat de passagiers achter hem het kunnen horen, vraagt hij: “HEB JE ENIG IDEE WIE IK BEN?”

Zonder te aarzelen, pakt de medewerker glimlachend haar microfoon en zegt: “Mag ik uw aandacht alstublieft?….” Haar stem was luid en duidelijk te horen in de terminal.
“….We hebben hier een passagier bij Gate 14, DIE NIET WEET WIE HIJ IS. Als iemand hem kan helpen bij het vaststellen van zijn identiteit, kunt u zich bij Gate 14 melden.”

De passagiers in de rij liggen in een deuk, waarop de man de medewerker van Southwest Airlines woest aankijkt. Al tandenknarsend zegt hij: “Fuck you!”

Onverschrokken, glimlacht de vrouw en zegt: “Het spijt me meneer, ook daarvoor zult u eerst in de rij moeten staan.”

DEEL als je gelachen hebt!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.