Meteen naar de inhoud
Home » DIT is wat je moet doen voor de BESTE vrij partijen OOIT!

DIT is wat je moet doen voor de BESTE vrij partijen OOIT!

  • door

Of het bij jou nou wel of geen feest is in de slaapkamer, dit stukje moet je zeker even gelezen hebben. Je gaat hier ongetwijfeld wat van op steken en zo de beste vrij partijen van je leven hebben. Deze oefeningen zullen dat garanderen. Ze zullen alles nog net even een stukje beter maken.

1. Squats

Dit is een van de bekendste oefeningen. Het regelmatig uitvoeren van deze oefening zal je achterwerk mooier maken dan ooit tevoren, en dat geeft je ook een boost in zelfvertrouwen, waardoor je meer zin krijgt in intimiteit. Je uithoudingsvermorgen kan hier ook goed mee getraind worden voor wanneer jij bovenop zit en de touwtjes in eigen handen neemt.

2. Lunges

Deze oefening zorgt ervoor dat je een stuk flexibeler wordt. Het is belangrijk om deze oefening in je dijen en in je heupen te voelen. De flexibiliteit is natuurlijk maar wat welkom tussen de lakens en je zal je partner er blij mee verrassen. Ook voor jou zelf zal het dingen veel interessanter maken.

3. Duif

Deze pose komt oorspronkelijk van yoga vandaan. Deze oefeningen zal je ongetwijfeld helpen om van de spanningen in je heupen af te komen door deze langzamerhand los te laten. Dit zorgt ervoor dat je je veel gemakkelijker kan ontspannen, maar ook word je er veel flexibeler door.

Voor dat laatste doe je het natuurlijk wel zo’n beetje, dus dat is fijn om te horen. Maar behalve dat is er nog meer wat deze houding voor je kan doen. Deze zorgt namelijk voor een verbeterde doorbloeding, en dit versterkt je gevoeligheid zodat je alles als net iets intenser zal ervaren.

4. Plank

Dit is de ultieme oefening voor het kweken van die sixpack die je altijd al wilde. Ook helpt het tegen rugblessures. Het geeft niet alleen een boost aan je spieren, maar ook aan je vrij partijen. Dat is toch alles waar je ooit van hebt gedroomd? Hoe meer spierkracht, hoe makkelijker het voor je is om te experimenteren tussen de lakens.

5. Burpees

Deze oefening stelt je uithoudingsvermogen ontzettend op de proef. Er zijn maar weinig oefeningen die zo vermoeiend zijn als deze. Maar dit is nu precies wat je nodig hebt.

Juist omdat het zo’n vreselijk vermoeiende oefening is stijgt je hartslag er enorm door. Je bloed gaat sneller stromen en je kweekt een uithoudingsvermogen dat maar al te goed van pas komt in de slaapkamer.

6. Brug

We hebben er al een eerder genoemd, maar dit is nog een yogapose die jij zeker goed gaat kunnen gebruiken. Misschien moet je er maar over na gaan denken om vaste yogalessen te nemen als er allemaal van dit soort handige oefeningen bij zitten. Je vriend zal er vast wel blij mee zijn.

Bij deze oefening gebruik je zo wel je bekkenbodemspieren als je v*ginale spieren. Hoe langer je deze spieren traint, hoe makkelijker het voor je gaat zijn om op gewonden te raken. Dit zorgt ervoor dat jouw “klaar komingen” intenser en heftiger zullen zijn dan ooit tevoren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.