Meteen naar de inhoud
Home » De vrouw wilde een leren tas kopen – maar krijgt daar spijt van als ze de bloederige waarheid ontdekt!

De vrouw wilde een leren tas kopen – maar krijgt daar spijt van als ze de bloederige waarheid ontdekt!

  • door

Het begon allemaal als een normaal dagje shoppen in Bangkok, de hoofdstad van Thailand. Voor de rijke winkelaars, uit de onderstaande video, eindigde het plezier echter abrupt met een belangrijke boodschap.

Het bedrijf Ogilvy & Mather Advertising Bangkok heeft vorig jaar in samenwerking met PETA Azië een campagne gemaakt genaamd “Behind the Leather”. Ze hebben een luxueuze pop-up winkel gemaakt met allerlei producten met exotisch leer.

In de video zien we hoe de klanten door de winkel heen struinen en allerlei producten van leer, zoals handtassen, bekijken. Ze doen echter een schokkende ontdekking als ze in de handtassen kijken. Er zitten namelijk bloederige en kloppende ingewanden in de tas.

Het is gedaan om de consumenten te laten zien hoeveel leed er achter deze exotische producten verscholen gaat. Want leed is in de exotische leer industrie aan de orde van de dag.

De campagne zet je zeer zeker aan het denken. Wat vinden jullie van dit soort campagnes? Is het een goed iets of is het teveel van het goede? Bekijk het campagne filmpje hieronder en deel met ons je mening in de reacties op Facebook!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.